Tömör reklám

Nagyon sok munkahelyen a céges póló a munkaruha, és a rajta lévő nagyobb reklám vagy logó felkelti ugyan a figyelmet, de sokkal eredményesebb a kisebb, de lényegre törő hirdetés. A nagy felületen elhelyezkedő, harsány feliratok általában inkább ellenszenvet váltanak ki, mintsem szimpátiát és ezzel sajnos negatív véleményalkotó hatással is vannak az adott vállalatra. A kevesebb több alapon fontos gondolkodni, a jól látható, de kisebb méretű letisztult, határozott logó és felirat a nyerő. A cég jellegétől függően az embléma mellett rövid hangzatos, emlékezetes reklámszöveg is szerepelhet. A közkedvelt céges póló különböző technikával feliratozható, ilyen a szitanyomás, a gépi hímzés és a kézi hímzés. Az utóbbi sokkal drágább, mert hosszadalmas időt vesz igénybe és manapság ritkán vállalják, viszont a géppel való hímzés is ugyanolyan minőséget eredményez, a számítógépes vezérlés miatt a végeredmény tökéletes ráadásul az ára is vonzóbb. A szitanyomás ennél sokkal olcsóbb megoldás, bármilyen színű és anyagú pólóra vagy ruhadarabra alkalmazható, inkább nagyobb mennyiségű reklámanyag vagy munkaruházat esetében választják. A tűpontos, tömör szöveget mindenki szereti, csak nehéz újat kitalálni, a legtöbb „foglalt”, ugyanez a helyzet a logóval is, bár egy jó reklámszakember mindenre képes. A legnagyobb több évtizedes múltra visszatekintő márkák vagy termékek, esetleg cégek emblémái és feliratai is két-három frappáns, fülbe mászó, könnyen megjegyezhető szóból állnak, a logók is egyszerűek, mégis egyediek és feledhetetlenek.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.