A legelőnyösebb választás: székhelyszolgáltatás

Kezdő-, illetve már működő cégek számára is könnyebbséget jelenthet egy ilyen székhelyszolgáltatás intézménye, tekintve a szolgáltató leveszi a vállukról a hivatalos levelek intézésével járó kellemetlenségeket, a papírmunkával- és az adminisztratív munkával járó terheket. Mindezzel pénzt és időt megspórolva a cégnek.

Jogszabály írja elő, hogy minden cégnek rendelkeznie kell egy cégtáblával ellátott székhellyel. A székhelyet már akkor be kell jelenteni, amikor a cég bejegyzése történik, ez egy állandó levelezési cím, ahol a hivatalos levelek átvétele megtörténik. Ezen kívül az iratok megőrzése révén biztosítva van a NAV számára, hogy az irodai órákban bármikor ellenőrizhető legyen a cég.

A személyes élettér, otthon, nem feltétlenül alkalmas az ilyen ügyek intézésére. A legkellemetlenebb az otthonra bejelentett székhely esetében az, amikor a lakásunkban kell fogadni a hivatal embereit, illetve az, hogy az otthonunkhoz vagyunk láncolva emiatt.

Érdemes inkább egy, a jogszabályok szerint üzemelő székhelyszolgáltatást igénybe venni, mely a törvényes szerződés értelmében nem továbbítja bontatlanul az iratokat, hanem átvétel után megőrzi azokat, és pusztán fénymásolva továbbít egy-egy példányt a cég részére.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.